Followers

December 27, 2010

BB babi baby meooow

abang cina : heyy amoi lain kali jangan download itu themes ke ape he? tengok kesian kakak you kena bayar ni *senyum

me : *senyum + muka tahan nangis sebab kesian tengok phone aku -____-

yaya : tu laa kau lain kali nak dowlod itu la ini laa * muka serius

me : *senyummm sambil pusing belakang tengok ada negro macam usher :D

abang cina : okay da masuk ini software ,sembahyang la youu sembahyang la youuu

me & yaya : *muka pelik ,sembahyg ? oh maksudnya doa la supaye phone tu okay

me : *dalam hati -jangan kate sembahyang , doa sekali aku buat

abang cina : ayoo amoi takbole la hmm .ni kali ke 3 dia repair itu ini

me:muka hampaa :(

lepas tuu balik ,yaya dive macam nak bunuh diri je , laju nak mampus ,aku tengah sedih lagi la menangis




*okay sekarang bb aku tiba tiba da okay , terbang je duit tadi tu kena bayar padahal takde apeape kesan ,okay aku menyesal sebab gedik nak download pelbagai benda ,menyesal gila ,:)

:)