Followers

December 13, 2010

shoping shoping

haha hari ni pagi pagi buta tu aku da keluar daripada rumah mak bapak aku *bukan lari rumah yee
then terus gerak pergi bb menaiki kereta racing yellow satria vrooom akak aku haha ,cilok punya cilok ,da smpai sungei wang ,aku da mcm2 nak beli ni ,nadia and lidya sanggup mengeraskan kaki lagi walaupun da seharian suntuk dok walking area the complex haha ,mmg gilaa ! mcm mcm aku beli baju baju dan baju ,seluar nanti la,nadia beli ape ? haha banyakk gila dia beli baju ,jacket ,baju itu ,baju ini ,selipar PDI , semuaaaa la dia beli haha ,aku pulak paling sukaaaa baju grey ni ,panjang dan comel la rasanya dekat PDI ,murah la jugak harga dia RM80 lebih ,

 haha then da lepas shoping ,muka kebulur -_-  tengok jam da pukul 2 ! haha good ! patutla perut berkencong lagu gahzal de laila haha : D


 lepas makan terus blah ,nadia nak bayar duit kereta dia dekat shamelin haha ,balik je dia test baju dia tu ,comel haha ,nak tengok ? japp :

ni lah dia kakak saya ,nak kenal ? haha bole ni dia vroom vroom


okay malam ni nak pergi dinner ,bosan makan dekat rumah je kan ,dekat istana bambo dekat keramat ,tempat dia mak aih lawa gila ,kelas gila ! suka aku ,smpai kakak aku suruh tangkap dia ,i mean tangkap gambar dia haha



okay byebye ,reaksi gila balik rumah lepas penat meronggeng

haha sayonara hei hei ; )