Followers

July 02, 2011

perkara paling dibenci bila janji dimungkiri okay watahel ?

okay la ,da banyak kali aku kena macam ni ,sumpah aku menyesal sebab terlalu mengharap ? kau faham kan apa rasa marah bila terlalu harap sangat .mulut kalau cakap memang semuanya jadi ,bila tak buat ape yang da ckp tu ,rasa tak apa yang aku rasa ? kau robot ? okat so cuteeeeeeee :O bukan apa ,sekurang kurangnya tolong text aku ? aku pergi sekolah that day just want to meet you ,kau sendiri kata nak jumpa la bagai ,kumpul kawan suruh jumpa kau dekat guard la ape kan ,bila aku da kumpul ,at last aku taknampak siapa pun dekat guard .fine im too angry ,now bila aku wall kau marah marah ,kau delete ,eh please okay ? bukanya aku tak inbox number aku ,okay kau sibuk dgn balak ,sorry to say girlfriends and until now your lovely friends taktau siapa yg nak jumpa dorang bcause i wanna make suprise but it suppa rise me ? okay talk to my hand DIOR :D