Followers

October 24, 2011

pergaduhan ,persedihan,pertekanan

hoi hoi ! lamanya tak blog ni kan syg syg kuu ! awhh :3 soryla kay muah pip kanan kiri sikit :*
okay ,korang sedia maklum la kan ,stress sedih marah gembira ni semua mcm permainan dalam hidup kita ni ,lagi lagi zaman teenagers ,teenagers now banyak yg susah nak kawal emosi sendiri sampai rosakkan diri sendiri : )
hidup aku ni pun bukanya semua nya manis macam gegula kapas -aww sedapnya ! siot betul '-
kann ? biasalah ada pahit getir hidup ini macam lagu ella tu -PAHIT GETIR HIDUP DAN PENGORBANAN LALALA :3 okay just take rest and shake your body while bukak lagu pocoyo ! eh silap poco poco maksud saya hewhew :) okay since minggu ni ,macam macam jadi dalam dunia realiti aku ni ,ada je rasa nak masuk dalam dunia fantasi aku ,bestnyaaaaa ! no hurt and pain : ) cani ah aku pun manusia ,aku selalu pegang ayat ni - me hide my pain from public ,okay dah dah la tu ,jangan nak focus sangat mata korang tu dekat post aku ni haha dada dear <3