Followers

May 30, 2013

assalamualikum yall

HOOLLAY !

May 13, 2013

ASSALAMUALAIKUM

yuhuuuu ! pooon poon ! lamanya gua rasa guat hapdek blog ni ,gila ah memang gila lama ,dari sebelum spm ,sedang spm ,lepas spm and dah dapek result dah pun hahaha ! eheh ? nak tahu result led ? cehh bukanya power sangat ,kelaut jugak sob sobb sobb ,But alhamdulillah lepas my target : ) so here we go ,i got 4 A 2B 2C 1D .haaa complete abcd katekoo ! hahaha ,i will update next entry later ,bye salam !

June 04, 2012

im in red blood awh !

hey this is my first blog for june ! hi guys hawau yuu ? haha sebenarnya takda apa nak tulis cuma nak cakap happy gila gila gila ,k happy gila ni sebab akak belikan bb baru and nomoreee tabket :D

   

January 28, 2012

ontheway to destroy you

first of all ,im shoo shoo sorry sebab dah lama tak updated my bubu blog ni :>
yes malas malas malas sangat rasanya nak blog itu ini ,yelah ,bukan semua benda kita nak tulis dekat sini kan ? contohnya macam hai this is myfirst dating ,hai tadi dapat peluk boyfriends saya,hi tadi cium mulut dengan balak saya ,okay kay enough enough :> saja nak perli korang yang kalau boleh dalam kain pun nak cerita macam 'dorang dorang" tu ,aku tak kata kau kau dan kau ,tak mentions nama pun kan ? so hello hell :>
perlu ke nak cerita macam macam yang boleh aibkan diri sendiri ,yes memang nama pun blog kan :> haha im soo happy rasanya bila tahun baru ni semua dapat barang baru ,im not berlagak dengan harta orang lain ,alahai shame on you la dear berlagak pegang itu ini ,tapi padahal kawan punya/jiran sebelah punya/ane bawah rumah punya ,haha kay enough LIDYA ! hahaha :D dan happy sebenarnya bila pakai handphone baru ,did i to show offff ? lantaklah siapa suruh kau baca ,haha orang kata KALAU JELES TU MAKSUDNYA CEMBURU  DENGAN APA YANG ORANG ADA .

                                           welcome home my baby galaxytab 






October 26, 2011

entry kali ni aku jiwang :>

talking to the moon oooo ,try to ge to youu ooo : / apa jadah aku jiwang pulok ? kaydiam :  )
korang ,boleh share dengan aku kenapa hati aku da tak macam dulu ? kenapa aku ni paranoid sangat ? kenapa aku macam alone je tetiba and kenapa aku jadi cenggini ? ya allah kau bukakan lah pintu hati aku ni kalau betul da gelap sangat ,kau bagilah petunjuk . amin

October 25, 2011

budak ni comel aliya

haha cuba tengok dia ni ,comel kan ? ex junior cpr <3
                                                  led suka tengok muka dia ,taktau kenapa :)

October 24, 2011

pergaduhan ,persedihan,pertekanan

hoi hoi ! lamanya tak blog ni kan syg syg kuu ! awhh :3 soryla kay muah pip kanan kiri sikit :*
okay ,korang sedia maklum la kan ,stress sedih marah gembira ni semua mcm permainan dalam hidup kita ni ,lagi lagi zaman teenagers ,teenagers now banyak yg susah nak kawal emosi sendiri sampai rosakkan diri sendiri : )
hidup aku ni pun bukanya semua nya manis macam gegula kapas -aww sedapnya ! siot betul '-
kann ? biasalah ada pahit getir hidup ini macam lagu ella tu -PAHIT GETIR HIDUP DAN PENGORBANAN LALALA :3 okay just take rest and shake your body while bukak lagu pocoyo ! eh silap poco poco maksud saya hewhew :) okay since minggu ni ,macam macam jadi dalam dunia realiti aku ni ,ada je rasa nak masuk dalam dunia fantasi aku ,bestnyaaaaa ! no hurt and pain : ) cani ah aku pun manusia ,aku selalu pegang ayat ni - me hide my pain from public ,okay dah dah la tu ,jangan nak focus sangat mata korang tu dekat post aku ni haha dada dear <3

July 19, 2011

happy birthday girl :)

July 07, 2011

adik love mak : (

48hours,I was born after ninemonths of suffering,luckyto be born on earth,not as pets but as people who have brainandmind,try to imagine I was notborn in this world,where I am?I am lucky tohave parents who were willing tocreate me in thisworld,gettingcloseto getting my birthday I felt guilty,too many sins I have done on my mother,I'm sorry mothe:)than you forgiving birth tome on July101995-Lidya



 villion of love -adik 

July 02, 2011

perkara paling dibenci bila janji dimungkiri okay watahel ?

okay la ,da banyak kali aku kena macam ni ,sumpah aku menyesal sebab terlalu mengharap ? kau faham kan apa rasa marah bila terlalu harap sangat .mulut kalau cakap memang semuanya jadi ,bila tak buat ape yang da ckp tu ,rasa tak apa yang aku rasa ? kau robot ? okat so cuteeeeeeee :O bukan apa ,sekurang kurangnya tolong text aku ? aku pergi sekolah that day just want to meet you ,kau sendiri kata nak jumpa la bagai ,kumpul kawan suruh jumpa kau dekat guard la ape kan ,bila aku da kumpul ,at last aku taknampak siapa pun dekat guard .fine im too angry ,now bila aku wall kau marah marah ,kau delete ,eh please okay ? bukanya aku tak inbox number aku ,okay kau sibuk dgn balak ,sorry to say girlfriends and until now your lovely friends taktau siapa yg nak jumpa dorang bcause i wanna make suprise but it suppa rise me ? okay talk to my hand DIOR :D

June 22, 2011

kita tak jadi pakai mini pro : (

abah kata phone tu android dia sikit ,so kita buat la muka sedih ,lepastu abah kata lebih bagus beli yang ni sebab abah kita da survey ,lepas tu lepas balik sekolah tempat kita belajr tu kan ,abah kata jom jalan ,kita ikut je la ,walaupun homework berlamabak ,tp tak penting kan haha .so abah kata better beli ni ,apepun kita nak ckp thanks abah mak ,sebab belikan adik ,ni semua punca blackberry tu ,tp takpe abahkata BB tu pergi rendam je dalam sungai ,kesian kawan dekat bbm ,taksempat nak kata goodbai ,


xperia x8 sekarang ada dalam tangan saya hihi ,suka sangat da mcm BB pulak ,muahx

May 24, 2011

girslikeme


dont too hope cause its hurts us ,kbai 
one advice for  tonights muahs























Published with Blogger-droid v1.6.9

May 16, 2011

bestgirlfriends

kalau yang kenal aku tau la aku ni ada sifat jiwang sikit ,sikit je okay ? kadang kadang aku rasa yg life ni tak fair dgn aku langsung ,sometimes aku rasa akulah makhluk yang palaing luckay :') yehh semua ada kawan ,kawan tak bermakna kawan sampai liang lahad pun ,ada yang bila senang baru nampak tali bra depan mata ,bila susah ? panties dia aku tak nampak langsung haha ,today i wanna share some hotstuff hikhik ,no it just a few picture that make me wonder ,whos that chick in my heart ? haha











kay its my memory :D muah love you

March 11, 2011

FUCKING DAMN WOAAA

yaya ,aku nak xperia x10 mini pro 
ye ye ye dapat selasa ni ! hoorey :D


LAWA KAN ? HEEEEE MUAH MUAH 

hai aku rindu korang :D

HEY ASSALAMUALAIKUM SELAMAT SEJAHTERA AND NIHAUMA :D
korang marah aku sbb apsal la da lama tak update binate blog ni ,haha sorry and maaf sangat ye ?
computer aku ada masalah babi and anjing segalanyaa ,meletup pulak ,bila da okay p1w1max pulak tak bayo bayo ,kite bako kite bako ! hee
aku rasa da 3 bulan aku tak update and ada satu perasaan mcm hape je kam ,aku bukak blog tiba tiba aku cakap nak buat ape ni ? haaa macam ape je kan ? haha


so today and maybe bila bila aku nak korang gelak je okay ? bila tgok gambar ni ? haha pomis ? pomis laaa haha




teng teng tengggggg !




nampak sangat haa depa semua fanatik dgn lady gaga gugu gege tu ,grr annoying gilo kan ? rase nak bako je :D




okay this is my simple post ,

December 27, 2010

BB babi baby meooow

abang cina : heyy amoi lain kali jangan download itu themes ke ape he? tengok kesian kakak you kena bayar ni *senyum

me : *senyum + muka tahan nangis sebab kesian tengok phone aku -____-

yaya : tu laa kau lain kali nak dowlod itu la ini laa * muka serius

me : *senyummm sambil pusing belakang tengok ada negro macam usher :D

abang cina : okay da masuk ini software ,sembahyang la youu sembahyang la youuu

me & yaya : *muka pelik ,sembahyg ? oh maksudnya doa la supaye phone tu okay

me : *dalam hati -jangan kate sembahyang , doa sekali aku buat

abang cina : ayoo amoi takbole la hmm .ni kali ke 3 dia repair itu ini

me:muka hampaa :(

lepas tuu balik ,yaya dive macam nak bunuh diri je , laju nak mampus ,aku tengah sedih lagi la menangis




*okay sekarang bb aku tiba tiba da okay , terbang je duit tadi tu kena bayar padahal takde apeape kesan ,okay aku menyesal sebab gedik nak download pelbagai benda ,menyesal gila ,:)

:)

December 22, 2010

senyumm : D

wahaha harini aku happy la jugak ,so tknak ckp banyak ,result aku alhamdulillah bagus la ,tapi tkdee la pandai mana pun :) redhaa je laa kan ,aku da buat mana yg boleh da ,so aku dapat 1A 5B 2C : D
alhamdulillah ,dan before pmr ni je AKU DAPAT BLACKBERRY BOLD AWWWWW SUKANYA AKU ,TERIMA KASIH DAUN KELADI ,KENAPA TAK BELIKAN JE AKU IPHONE ? hihi


sebab tu aku happy ,aku tnak nangis sbb result ,result aku okay ,tkde D and E :) alhamdulillah amin :)
nasib baikla takda D amin :)

December 19, 2010

taiko drum master

kaki aku sakit sangat ,tktau la kenapa ,bila pijak bumi je rasa sakit -,-
ish ish expired betul la badan aku ni haha ,ehh tadi aku baru beli game taiko drum master  hehe
mulamula mak tak kasi beli lagi sbb dekat ruma da bnyak gilo wehh ,aku nak jugak nak jugakk ! haha abah kasi duit ,aku terus dgn muka yg pada awalnye ketat mcm spende jackie chan ,terus transform jd senyuman yg menawan mcm erra fazira *eceh poyoo haha
game ni selalu aku main dekat jayajusco maluri ,smpai luka luka ,da minat kan ? haha ,tp dalam ps2 takdee la drum drum dia haha


 balik je ruma ,aku tenga masak ,aku tengok je dekat depan mak and abah tgh main game ni hahaha

December 17, 2010

mangkuk tandas digemari ramai

hahahahaha hahahahah hahahahahaha ,tengok ! tak habis habis haa aku gelak tengok benda ni hahahahahaha
sumpah mengancam giloo weh ,lagi teruk rasanya dar makan gula gula hacks haha
maaf la asyik gelak je ,blog sape ? ckp ckp ! haha blog sayaaa *sambil tiru anita sarawak hahaha
okay dah dah ,hangpa sume nak tengok tak ? nak ke tak ? nak ? nak ? takkan taknak kot . nak kan ? haha
okay this is the first picture you all must see 



 hahaha agak agak manusia mana nak pancut dalam ni ? gila hahaha *mesti korang tengah gelak kan kan ? haha

 hahah yang ni ? bayangkan gigi dgn lidah dia tu move move ,eeeewww geli sia haha



gila weh ,kalah bibir jenifer lopez ,sapa la yang sanggup ni ? hahahhaha


 yang ni namanyaa 2 in 1 kereta mix tandas bergerak hahhaa



 budak ni da kenapa ? bukan main banyak gulagula kat kedai ,dia pilih bentuk gini ? hahaha ,bape ringgit ni dek oi ? : D

 ni maybe lah dia tengah berdoa agar dia dapat tisu tandas free of charge ting ting ting je dah ada atass kapla diaa haha



 hahaha ,agak agak sape la tuan empunya mangkuk tandas ni ? haha kembar maybe haha : D



 rumah siapa takda lampu ,masuk tandas lampu lip lap ni , da mcm lampu krismes plak haha =='



haha nak jamming agak agak kan bang ? obses giloo ni haha ,mungkin jiran jiran tktahan bunyi bising dia ketuk ketuk drum tu smpai report dbkl ,tu dia dia tacing terus tuka port dia nak jamming hahaha


ya allah ,da kejang mulut aku gelak ni hahahahaha : DDD

December 15, 2010

LALALALALA

hahahahahahaha pagi khamis yang indah tambahan lagi bau kari mamak bawah rumahh fuhhh mabeless ! siot da la perut aku mengedik dia nak sakit ,tak habis habis aku pergi toilet hihi : D pagi pagi lagi aku da gedik nak edit itu ini dekat fesbuk and google chrome aku hahaha ,sukahatila computer aku hihi ,sukaaa gila weh .sebab aku letak layout fb aku mcm ni ,if sesiapa yg click fesbuk aku ,korang tunggula 5 6 7 8 saat ,then nnti dia muncul mcm ni hehe 



haha yang ni la pulak for google chrome ,ala biasa je ,main click tuka sana sini ,simple but i love it muah muahh : D



haha ok laa boi ! : DD